Vi tar hand om er IT-miljö och IT support!

Med Systematiq IT-support har du tillgång till effektiv och snabb support.
Genom vår Helpdesk och duktiga medarbetare hjälper vi er med felsökning, rådgivning, installation och konfiugration.

Vi utgår alltid ifrån era behov, vad ni vill åstadkomma och vilka förutsättningar ert företag har. Genom vårt engagemang jobbar vi tillsammans med våra kunder vilket leder till affärsmässiga och långsiktiga resultat. Nyckelord för oss i arbetet är samarbete, ärlighet, professionalism och långsiktighet. Vi är experter på IT support, oavsett om vi utför support lokalt hos våra kunder eller via remoteuppkoppling.

Vårt jobb är att se till att er lokala IT-miljö fungerar på bästa sätt och att ni får mesta möjliga utdelning på er investering. Vi hjälper er med support, infrastrukturplanering, inköp, rådgivning i IT-frågor och vi effektiviserar och förenklar.

För att våra kunder skall ni känna sig trygga erbjuder vi även avtal som reglerar hur många besök på plats per vecka vi gör, hur långa inställelsetider vi har eller på vilket sätt er miljö skall övervakas. Vi ser till att ni får de lösningar ni behöver, till rätt priser. Vi kompletterar lokal infrastruktur med cloud/hostade lösningar såsom Co-Location, serverhyra, Hosted Exchange, Citrix, virtuella servrar, fiberförbindelser, internetaccesser och mycket mer.

Kontakta oss för att diskutera era behov kring IT support där vi erbjuder gratis rådgivning.

Kontakta oss för gratis rådgivning!


Felanmälan 24/7
Felanmälan 24/7 där vår IT-support och helpdesk hjälper till!

Felanmälan 24/7

IT Rådgivning

Rådgivning
Vi gör tillsammans med er en analys av ert nuläge för att komma med bästa rådgivning. Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningar för att er IT bedrivs effektivt och smidigt.

IT support

IT support
Vi erbjuder IT support med flexibla avtal. Betala ett fastpris per ansluten dator eller server. Förutse era IT-kostnader och få den hjälp ni förtjänar.

Startup Stock Photos

Proaktiv övervakning
Genom våra tjänster vet ni hur era servrar och datorer fungerar. Vi får dagliga rapporter och skulle problem uppstå ansluter vi från vårt kontor i Stockholm.

Hur fungerar det

Vi går igenom er IT-infrastruktur där vi kollar hur många datorer och servrar som vi ska hantera. Efter det installerar vi agenter på respektive dator och server där vi ska ta hand om IT-supporten. Agenterna gör att vi kan utföra vårt jobb från vårt kontor när ni behöver hjälp samtidigt som vi har övervakning där vi ser att alla maskiner är ok och uppdaterade.

När fel uppstår eller ni behöver rådgivning använder ni vår helpdesk där felanmälan kan göras via en portal, telefon eller mail.

Vår support är bemannad vardagar kl. 8.00 – 17.00.

Patrik Jägmo

VD

 08 54 54 55 31
patrik.jagmo@systematiq.se

Johan Birgersson

Vice VD

0709 88 48 01
johan.birgersson@systematiq.se

© 2016 Systematiq. All rights reserved.